Feb 20, 2007

Happy New Year!

Quick update from the countryside. I spent the last days in the village where we celebrated the new year. It was nice, but the thing I will probably remember the most is the fact that I got food poisened. Not to complain too much about my friend's mothers cooking, but it was probably more than a foreigners stumach could take... So it's been a hard couple of days.

In a few hours I'm leaving for Nanning on the border to Vietnam. Roughly a 30 hours train ride, which I frankly don't really look forward to considered it will be spent on hard seats. We will bring a set of chinese chess, that none of us know how to play. But something tells me that we will know the basics after the train ride...

2 comments:

Anonymous said...

Grattis med dagen!
Veit at jeg er en dag for seint ute, men har vært uten mailkontakt fram til i dag kl 0100. Håper du fikk telefoninsk hilsen via Mamma og Pappa.
Virker som om du har det knallfett, moro å lese om det på bloggen. Her på berget er det ski for alle penga her nå. Turen til Chamonix gikk til H. fordi Ottar som jeg skulle reise sammen m brakk kragebeinet. Så jeg stakk til Stranda i steden...:)
Lev livet hos Vietcong!
Eskil

Arve said...

Takk for det du!

Blir litt digg aa komme hjem til storbyen igjen, nye rene klaer og en varm dusj.. Men har vaert en artig tur vhor vi har holdt oss i to av de mest "economicly backwarded" regionene i landet.

Vi faar se om det er noe mer snoe igjen naar jeg kommer hjem. Hvordan gaar det med jobbsoekingen? Kanskje har Nordbaggarna og arbeidsmarkedet faatt eg et slag i trynet etter sjokket fra Shanghai boersene?